Step into my office, baby


Förhoppningarna som ledde till det positiva beskedet jag talade om handlade om att jag, med hjälp av en gammal klasskompis, äntligen har fått jobb! Glädjen är enorm och idag inföll min första arbetsdag. Jag blev så varmt välkomnad och känslan av att ha ett eget kontor är alldeles överväldigande. Fatta - jag har ett eget kontor! Numera är jag alltså socialsekreterare i Karlshamns kommun och efter bara en arbetsdag känner jag mig mer tillfreds med livet än vad jag har gjort på länge. Vetskapen att jag kommer få lön är en otrolig trygghet.

Nyss var Antons roliga kusin på besök och har också precis fått jobb, så vi kunde triumfera över den lyckan tillsammans. High-five och hell yeah!

Kommentarer
Postat av: Emelie

ÅÅHH vad roligt :). Grattis!

2011-01-31 @ 21:10:30
URL: http://playbunnh.blogg.se/
Postat av: Gabbi

GRATTIS fina Carolin!! Vad skoj, trivs du bra?

2011-02-03 @ 21:30:54
Postat av: Veronica

Grattis! Socialsekreterare inom?

2011-02-04 @ 21:15:32
URL: http://Http://lizardqueen.blogg.se
Postat av: Caroline

Gabbi: Tack ska du ha, söta du :) Jag trivs jättebra! Och du, när jag fått min första lön har jag äntligen råd med att gå ut på krogen så då tycker jag att vi förfestar och sen gör Bånken osäker :D



Veronica: Tack så mycket! Inom barn & familj. Och grattis själv, till bebisen ni väntar :)

2011-02-05 @ 12:47:20
URL: http://personligutveckling.blogg.se/

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0