Lägesrapport

 
En vet att en börjat skratta något för högt ända ner från själ och hjärta, när en under eftermiddagsfikan på jobbet har en kär kollega som sitter i ett besöksrum med en klient och hör skrattet ända in dit.
 
En tror att en har förlorat förståndet fullständigt när en får en vänförfrågan på Facebook av sin pappi. Jag har börjat dubbelkolla att saker och ting sägs eller sker på riktigt och inte bara i mitt huvud. 
 
Och en ny upplevelse är att längta efter en måndag. 
 
För övrigt så är Jesper Rönndahl ett humoristiskt geni som får mig att skratta så högt att jag sätter händerna för munnen för att inte riskera att störa grannarna. 

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0