Mat är mitt livs kärlek & det finns ingen kärlek i mitt liv

 
För ett par veckor sedan provade jag att äta lagad mat i form av lite stekta grönsaker. Konsekvensen blev magsmärtor så extrema att jag blev svimfärdig, och de varade resten av dygnet. 
 
Dietisten har pratat med min läkare och sagt att hon inte tror att det är IBS. Så nu har jag ett nytt läkarbesök inbokat. 

Jag dagdrömmer om rostat bröd och förstår inte riktigt hur jag står ut. Två smoothies per dag men symptomen lägger sig inte ändå. Och hungern är ett vilddjur som klöser sönder min mage inifrån. Jag vill leva. Inte bara överleva.
 
Och samtidigt bekymrar sig människor över svårigheten att komma på vad de ska äta till kvällsmat. 

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0