Ullared, släktlunch & löpartur

 
För två år sedan sysslade jag fortfarande med crosstraining ungefär fyra dagar i veckan och kunde äta någorlunda. Så att dra ut på löparturer då var otroligt lätt och roligt - jag fullkomligt älskade det och klarade springa en mil vid fjärde tillfället (trots att ena foten gick åt helvete vid 6 km). Nu, när jag inte konditionstränat på några månader eftersom jag inte kunnat äta, är det en helt annan femma... jag har provat på att springa vid tre tillfällen i år och varenda gång har det känts som att jag ska dö efteråt, plus att jag fått ta en del intervaller för att inte svimma av andnöd (och näringsbrist). Håhåjaja. Nej, tacka vet jag yoga...
 
...och genom att yoga, klarar en av Gekås i Ullared hur lätt som helst (om en får vila upp sig en stund i sportbaren, förstås). 
 
Sen är det fint att sitta i en solstol och lyssna på Sara Beckers sommarprat. 

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0