Dagens idioti

 
Jag läser en fruktansvärt onyanserad och löjlig artikel om F!. Som i de flesta andra kommentarsfält på internet, haglar den ena idiotiska kommentaren efter den andra. Det här var den värsta jag såg och jag vet fortfarande inte om jag ska tolka den som ett skämt eller om personen i fråga menar allvar:
 
"Jag har fått lära mig genom åren att feminister oftast är otroligt dumma i huvudet. Så pass att man får nöja sig med att prata och skriva om dem istället för med dem. Tror faktiskt aldrig jag sett en feminist bekämpa diskriminering, riktig diskriminering alltså t ex att män inte får kroppsbesiktiga kvinnor medan kvinnor får kroppsbesiktiga män".

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0