Anledningen

 
Människor i min omgivning frågar, i all välmening, om jag inte borde uppsöka sjukvården. Särskilt nu när kroppen inte ens tolererar flytande föda särskilt bra, med undantag av te.
 
Så jag förklarar.
 
Att jag har tio års erfarenhet av olika, emellanåt extrema, former av magproblematik, som omöjliggjort ett drägligt liv, utan att få ett uns hjälp av sjukvården. Att det inte hjälpt att byta instans vid tre tillfällen, resultatet har varit detsamma. Att jag, för ungefär åtta år sedan, var värre däran än nu och började kräka blod. Och att jag då, när jag sökte hjälp hos sjukvården, blev skrattad rakt upp i ansiktet av en kirurg som med ett leende på läpparna yppade orden "vi hittade inget fel på dig, så du får helt enkelt sluta äta och dricka"
 
Så. Att förvänta mig ett annorlunda utfall denna gång vore idiotitiskt och ovärdigt. 
 
Jag tänker därför istället prova alternativmedicin.

Kommentarer
Postat av: Oskar

Jag hoppas verkligen att du mår bättre snart! <3

Svar: Tack, fina! <3
Caroline

2014-05-06 @ 17:27:09
URL: http://www.vakentimmar.com

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0