Klippan

 
Jag berättar för en person precis hur mycket hen har betytt i en av de tyngsta perioderna i mitt (arbets)liv. Det gör en sådan enorm skillnad när en person tar emot en med öppna armar och lyssnar, oavsett hur mycket personen själv har att göra. En person som förmedlar att den finns där och inte visar ens med kroppsspråket att hen inte har tid med en. Det är så värdefullt att det inte går att sätta ett värde på det. 
 
Med den personen vid min sida har jag verkligen utvecklats. Jag är säker på mina bedömningar och vågar stå för dem. Jag kommer alltid ha min klients bästa i fokus oavsett hur mycket någon annan ifrågasätter min bedömning. Oavsett hur kraftfull ifrågasättandet är. Jag må ha endast tre års erfarenhet, men jag tror på min egen förmåga och framför allt tror jag på människors förmåga till förändring om minsta förutsättningar finns. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0