Att välja glädje

  
 
För flera, flera veckor sedan var jag på riktigt förbannad större delen av min vakna tid. På fullaste allvar ville jag skalla varenda främling som tittade på mig längre än vad som är socialt accepterat. Jag tänkte då att jag skulle kunna se tillbaka på det senare och skratta åt det.
 
Och det är precis vad jag gör numera. Allt det svarta som fyllde mig är nu borta. Nu är det mest fjäderlätt bröstkorg och skrattattacker till och med när jag försöker sova. 
 
För väljer man under en tillräckligt lång period att fokusera på det positiva, om man aktivt försöker göra det valet om och om igen, så lyckas man till slut.

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0