Tappat halva hjärnan

 
Jag brukar ha världens detaljminne, och det är någonting jag alltid har uppskattat. Kan minnas en konversation eller en text och plocka fram exakt vad som sades eller skrivdes, istället för mina egna tolkningar utav det.
 
Så idag får jag frågan; pratade ni om det igår? Jag försöker gräva i hjärnan, plocka fram detaljerna precis som jag brukar. Men det finns ingenstans att gräva. Det är tomt, det fullkomligt ekar.
 
På lunchen går jag och handlar omega 3-tillskott. "Ett intag av 250 mg/dag (1 kapsel) av omega 3-fettsyrorna EPA och DHA bidrar till hjärtats normala funktion. DHA bidrar även till att bibehålla normal hjärnfunktion hos vuxna". När skeppet jag befinner mig på sjunker, får jag helt enkelt se till att påverka det lilla jag faktiskt kan kontrollera. 
 
 
 

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0