Förändringar som leder framåt

Jag tycker att det är fascinerande vad mycket som kan hända på ett år, och vilken riktning saker och ting kan ta. För ett år sedan vantrivdes jag med min tillvaro och jag mådde inte särskilt bra. Nu, ett år senare har jag precis fått fast tjänst på en arbetsplats jag stormtrivs på. Jag är där jag ska vara, och det är jag så ofantligt glad över. Och det som tog mig hit började med ett enkelt telefonsamtal.
På tal om fast tjänst, är det någonting som definitivt förtjänar att firas. Jag firar med att införskaffa mig en MacBook Pro så jag slipper all frustration som min PC ger upphov till. Det är jag värd. Och jag kan konstatera redan nu att once you go Mac, you never go back.

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0