Den här rytmen vill bara ha min kropp


Fredag:

När jag kör hem färgar solen av sig på himlavalvet på vägen ner och jag har svårt för att slita blicken från vackerheten. Tar oändligt många mentala fotografier som kompensation för att jag inte kan föreviga det. Älskar att världen är så vacker.

Söndag:

Startar dagen med ett yogapass och ser sedan klart säsong 4 av Sons of Anarchy över finfrukost.



Ibland känner jag mig så avtrubbad att jag blir rädd. Urgröpt. Jag finner inga ord. Jag hör ingenting där inuti, hör inga bokstäver springa runt i huvudet. Som att jag blir uppäten av tystnad och stänger av.

Men nu, nu har jag allting att se fram emot.

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0