Tala om mirakel

Jag skulle aldrig frivilligt titta på det jippo som kallas Melodifestivalen, men det händer ju att man befinner sig på sociala tillställningar där det finns dem som absolut vill bänka sig framför soffan till detta. Och då får man själv också titta vare sig man vill eller ej, inga konstigheter. Så var fallet i lördags och det var en fullständig pina. Spontant kände jag att jag nu fått ett kvitto på hur omdömeslöst det svenska folket blivit:
  • 2006 röstas en blå regering fram
  • 2010 röstas Sverigedemokraterna in i riksdagen
  • 2012 röstas Björn Ranelids otroligt pinsamma och talanglösa bidrag till Melodifestivalen direkt vidare till finalen
;)

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0