Jag har inget mera än mina tankar

"Det finns en annan sida
Det finns nånting jag aldrig ser
Men jag vill inte veta vad
För därifrån syns längtan mer
Men om jag tar mig från en sviken dröm och hit igen
Så kanske jag känna meningen med tystnaden

Svalkar vinden, värmer solen
Ser du något bakom molnen
Känner du lyckan genom sorgen
Jag har inget mera än mina tankar"

- Den Svenska Björnstammen
Bästa låten just nu. Så bra att det kittlar i magen och till slut kan jag inte hindra rytmen från att ta över min kropp, måste åtminstone få trumma med fingrarna om jag inte kan sittdansa. Tänk vad man måste kontrollera sig själv ändå i olika sammanhang dagligen, för att inte framstå som spritt språngande galen. Men den här rytmen, den vill ha min kropp.

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0