This is what I'm made of


Kvällen har spenderats på gamla, kära Bånken och jag har fått äran att skratta mer än vad jag har gjort på länge. Man kan säga att dagens träningspass med muskelövningar för magen var fullkomligt överflödigt.

För övrigt så är jag inte jätteförtjust i mitt mellannamn men behöver oftast inte bli påmind om detta namn mer än en gång om året. Ikväll fick jag dock bli ofrivilligt påmind. Bartendern, som vid flera tillfällen tidigare tagit min beställning, bad om att få se min underskrift innan han överlämnade mitt Visakort. Jag trodde att kortet felade på något vis men han ville tydligen bara på ett hjärtligt och trevligt sätt framföra att det hade varit så mycket mer komiskt om jag faktiskt hade haft Lisbeth som tillsalsnamn istället för Caroline. Tack för den ;)

Sist men inte minst vill jag nämna att personer inom autismspektrat är underbara.

Och nu ska jag skeda med min söta katt.

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0