Hollow talk


Jag har aldrig varit särskilt förtjust i deckare. Jag har mest varit inne och nosat i genren genom att följa Criminal minds, Cold case och NCIS. Sedan tipsades jag för några veckor sedan om Bron | Broen. Det är så bra att jag tycker att det är alldeles för länge att vänta en hel vecka tills nästa avsnitt, samtidigt som jag också sörjer det faktum att nästa avsnitt faktiskt är det sista. För att trösta mig själv har jag självklart även börjat följa Den som dräper, för att inte tala om att jag ska se samtliga säsonger av Wire in the blood.

Det var en föreläsare som nyligen sa att så länge vi inte motarbetar våra personlighetsdrag, kommer vi med stigande ålder bli alltmer lika våra föräldrar. Well, there you have it.

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0