Positivt besked


Igår hade jag en riktigt, ordentligt dålig dag. Stundtals försökte jag muntra upp mig själv med min nyförälskelse Kvarteret Skatan men jag föll alltid tillbaka i samma sinnesstämning. Det var verkligen svart är ingen färg, det är så man känner sig.

Men så vände det helt när jag fick världens bästa besked. Någonting som jag knappt vågat hoppas på men varit medveten om vilken positiv förändring det skulle innebära för mig. Jag blev så glad att jag tog några hoppsasteg när vi var på väg att hämta god mat från Ko-san. Underbart!



Förutom att det firades med sushi och thaimat, åkte vi hem till mina föräldrar och åt tårta och kelade med deras nyaste tillskott - en söt, liten norsk skogskatt. Det finns nog inget som fyller hjärtat med så mycket vackerhet som en kattunge gör.


Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0