Börjar likna ett hem


Det har hänt lite sedan sist.

  • Vi har fått lägenheten helrenoverad efter många om och men, som missödet att få hallen målad i en vansinnigt gräslig färg som inte alls överensstämde med den vi valt
  • Vi har, efter strul med förre hyresgästen, äntligen fått bredband
  • Jag har också varit och hämtat världens sötaste katt för att prova på om han skulle kunna trivas med oss i en lägenhet. Jag förväntade mig högljudda protester från hans sida men än så länge går det hur bra som helst. Sötplopp :)

Dessutom har första förfesten här ägt rum, på juldagen, i sällskap med Sara & Morgan. Vi spelade Family Guy Blast och sjöng SingStar innan vi avslutade kvällen på Bånken.

Ovanstående har sett ut såhär:























Kommentarer
Postat av: ida

Det vackraste i din/er lägenhet är såklart du. men det nästa vackraste måste vara de röda gallret! mina ögon drogs dit på en gång, snacka om snygg detalj! vill se kök och sovrum snart också :)

2011-01-03 @ 16:14:37
Postat av: Emelie

va fint ni fått det :)

2011-01-04 @ 01:14:39
URL: http://playbunnh.blogg.se/
Postat av: evelyne

det ser väldigt mysigt ut!

2011-01-07 @ 15:52:40
URL: http://calmthefuckdown.blogg.se/

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0