Ta-dah!




Den 19 november var det återigen dags att bli påmind om något jag aldrig riktigt velat kännas vid. Det faktum att mina föräldrar av fullkomligt oförklarliga, oprovocerade och aningen sadistiska skäl fattade beslut om att jag skulle heta Lisbeth i mellannamn. Det har enbart känts främmande när man så snabbt och lätt knappat in sitt personnummer vid internetshopping och Lisbeth poppat upp bland personuppgifterna. Så nu fick det vara bra. På min 26:e namnsdag skickade jag iväg min blankett till skatteverket. No more Lisbeth!

Parentes:
Om pappa får för sig att stå fast vid sitt ord att ignorera ovanstående och fortsätta gratulera mig den 19 november vartenda år, ska jag tvångsmata honom med wasabinötter ;)

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0