Det kallas chocktillstånd


Fredagskvällar brukar jag spendera i soffan framför Idol efter intag av hämtmat. Inte sällan somnar jag pinsamt tidigt eftersom jag efter en arbetsvecka är fullkomligt dränerad både fysiskt och psykiskt. Så lyssna nu på det här krysset i taket:

Igår hann jag med att både glöggmysa och baka pepparkakor i trevligt sällskap framför Idol och fira/sörja en flytt på krogen. Inte illa pinkat! Det slår helt klart att sova bort halva fredagskvällen. Kroppen var dock föga lycklig i morse, men det var det värt.

Och ikväll vankas det julbord. Må dessa julrelaterade aktiviteter lyckas schasa bort den grinch som tycks ha intagit mitt psyke. Och må ål serveras, banne mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ål - Som e så gott!

2011-12-03 @ 18:26:48

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0