Perfect weekend


Torsdag:

Kedjedricker kaffe och djuppratar med Morgan. Får en jättefin och symbolisk tavla som han målat i min ära. Personliga presenter betyder så otroligt mycket för mig.

Note to self: drick mindre mängder kaffe för att undvika långvarig hjärtklappning.

Sen åker jag och Anton och beställer soffan och köksstolarna som ska få flytta till lägenheten med oss.


Fredag:

Spenderar kvällen med fina Malin. Får födelsedagspresenter i form av världens största vinglas och en nostalgibok om 80-talet. Sen beger vi oss till Bånken och spelar blackjack och trevligt nog tittar härlige Johan också förbi en runda. Jag har en alldeles för lång väntan på nattbussen och har turen att bli påsprungan av Linus och nostalgipratar tills den anländer.




Lördag:

Går en mysig höstpromenad ut till Morgan. Dricker rödvin, äter pistagenötter och tar taxi till Bånken. Jag hittar äntligen en cidersort som faller mig i smaken - Xider raspberry blossom. Morgan är otroligt underhållande och försöker febrilt få mig på danshumör, vilket såklart uppskattas. Men faktum kvarstår att jag finner det otroligt svårt att dansa till musik som enligt mina öron är inte bra någonstans :)














Söndag:

Världens godaste tradition - söndagspizza :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis i efterskott! ♥ Vilka fina presenter, tavlan var ju awesome : )



sv; Åh, vad "skönt" att höra. Eller ja du fattar. Funderar på om jag ska sjukanmäla mig för att slippa gå men då tar det väl YTTERLIGARE ett år innan jag bokar en tid (blir påtvingad en tid). Uäh. Hemska dag. Hoppas den går fort....

Kraaam!

2010-10-19 @ 11:57:08
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0