När man vill vara sig själv för en stund


Torsdag:

Jag köpte med mig sushi hem till Morgan och eftersom jag vet hur förtjust han är i kanelgifflar, tog jag med mig glutenfria vaniljgifflar också. Att iaktta honom äta en sådan var högst underhållande och som om hans minspel inte sa allt, kom höjdpunkten när han beskrev sin smakupplevelse:

"Jag har aldrig varit så uttråkad när jag har ätit någonting!"

Tur att han inte är den med glutenallergi ;) Visst är det hjärtskärande och nedslående emellanåt när man får avstå från otroligt mycket godsaker, men samtidigt är det ovärderligt att äntligen ha en förklaring till alla års magproblem och veta hur man ska undvika att må så dåligt igen.

I övrigt var det mycket balkongprat och också övning av repliker eftersom han numera sysslar med teater. Och som alltid; väldigt energigivande :)



Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0