Ett kvarts sekel



Såhär såg min 25-årsdag ut:





Kommentarer
Postat av: ida

åh vad jag hade velat sitta på andra kortsidan!

har nu kommit på hur jag ska "paketera" ditt paket, så ska pyssla med det ikväll och förhoppningsvis få iväg det så du får den på måndag :)

yes ibland har vi sådan lyx så vi får bo på hotell ;) oftast åker vi bara över dagen när vi åker till kiruna/pajala eller jokkmokk. men ibland har vi så många patienter som vi hade behövt träffa så någon gång då och då så stannar vi över natten, bara för att slippa alla mil fram och tillbaka (till pajala är det ändå 15 mil enkel väg ;). men det är första gången jag haft lyxen än så länge, men oj så härligt! och det gjorde att veckan gick jättefort!



var du och myste bland julpynten på ikea då? :) tänk, snart har du ett eget hem att julfixa i!

men det är nästan varmare när det blir kallare än nu (konstigt nog), iaf här. eftersom kylan nu är så isig såhär i början av vintern, men när snön ligger packad så är kylan (förjävligt kall) men ändå på något sätt mer behaglig. hellre -30 än -5, då vet man iaf hur man ska klä sig! ;)



så fint att höra att jag ännu får dig att känna dig värdefull! vi måste bara träffas mer så vi verkligen kan skina ihop lite oftare!

och HELLyeah: tacka vet jag lunarstorm! och att vi kunde och tog tiden att hitta varandra!

vad tusan skulle jag göra utan dig?! trots att vi inte har en vardag tillsammans så har du givit mig så mycket, och jag vet inte hur jag annars skulle få den uppmuntran och kärlek. så ja, jag är glad att jag hade lunarstorm! ;)



ihelg ska hogges syster maffia sova hos oss. eller iaf lördag till söndag så johanna och tobias ska till luleå på konsert. ska bli mysigt, och hogge får någon att leka med :)

annars jobbar andreas, och han åker säkert till umeå på söndag efter jobbet. ska försöka dansa lite med my och carro, och hade velat sjuuuunga (carolin är jätteduktig på att sjunga och hon har sagt att hon ska lära mig sjunga och spela piano :). men annars är min helg rätt lugn. kanske vi hinner ta ett prat via internet som numer fungerar?



just nu kan jag inte riktigt tänkta hur det annars står till, huvudet är hög och speedar, därför jag gör så många :)-gubbar tror jag :)

är less på mitt jobb faktiskt. det är mycket nytt och det är lite rörigt och jag gillar inte alla förändringar. så igår har jag sagt till några arbetskompisar att jag ska utbilda mig till murare istället. eller åtminstone plattläggare, för det skulle jag vilja bli. jag är less på detta just nu.

så... nej. nu ska jag hämta kläder och sen ska vi lyxa till det med spinning här nere i källaren, på arbetstid! är det fredag så är det, och chefen är ändå inte här ;)



hoppas din fredag är bra!

love.

2010-10-15 @ 12:46:23

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0