Cats


Katten jag inte kan låta bli att mata eftersom den inte tycks ha något hem:




Kommentarer
Postat av: ida

du är så fin :)

och HAHA vilken gäspbild! :D



sitter i pajala, jobb jobb jobb. snön ligger på backen (första snön jag sett men det kom visst lite i söndags också). det yrde och blåste i morse och där jag satt och åt hotellfrukost och såg snön och helt plötsligt kände stearindoft så fick jag en sekunds julkänsla. underbart sådana gånger då en bra känsla bara kommer över en, utan att man själv tänkt fram den.

nåväl, jag kom bara att tänka på dig just då när jag såg snön. att du hade gillat det lika mycket.



jag hoppas du får en bra dag, och att du får njuta lite längre av hösten :)



kramar

2010-10-12 @ 08:31:35
Postat av: Ida

sv; TACK för din kommentar, tänk om man hade haft en riktig KAMERA istället, då hade det kunat bli helt aweseom!! ^^



Nämen, har du hittat en katt? Det finns också en katt som går utanför mitt hus som jag tror bor på gården bredvid eller nåt. Honom har jag matat några gånger, han är alltid hungrig, stackarn.. Jättefin långhårig röd & vit katt.



Haha, jag kunde inte kommentera i senaste inlägget men jag gillar också gäspbilden!! Jag har en liknande på Bella: (längst ner i detta inlägg) http://kawrtnee.blogg.se/2010/july/janies-got-a-gun.html Den är så kul för hon använder t.o.m tassen! Hahahahaha!

2010-10-12 @ 11:44:02
URL: http://kawrtnee.blogg.se/

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0