All the beautiful things


Saker som gör mig glad denna vecka:

  • Jag har varit på ett väldigt bra seminarium idag, med en bunke härliga människor.
  • Anton har fått liv i min rosa eltandborste som inte fungerat på flera år. Väldigt trivialt, men jag tycker om att ha saker i min ägo som sticker ut.
  • Förutom att vi ska flytta till världens mysigaste lägenhet, ska vi också få den helrenoverad. På tisdag ska vi göra en beställning och färgval.
  • Jag ska få äta kräftor på min födelsedag.
  • Hösten är så vacker just nu att man glömmer bort att det är kallt. Vackerheten är på gränsen till trafikfara då jag knappt kan slita blicken.

Kommentarer
Postat av: ida

all the beautiful things är ju du!

2010-10-13 @ 17:01:10

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0