Dansa till musik


Fredag:

Kysser honom hejdå i vårt längsta avsked hittills och såna stunder är så hjärtvärmande - när man bara vill hålla kvar men måste släppa taget.

Vi äter god mat, dricker drinkar och jag skrattar så åt mina föräldrars samspel. Fastnar i soffan till Speed 2 och sedan spelar jag och lillebror lite Wii innan sängen kallar.





Lördag:

45- och 16-årskalas som bjuder på öl, vin, SingStar och kubb. Jag träffar en gammal vän på innergården och när bilen ska styra hemåt kliver jag av utanför Bånken för att sitta och njuta av underbar musik på uteserveringen tills det blir kallt och dansgolvet intags. Kärt återseende kräver mer än en kram och värmer hjärtat.





















Söndag:

Jag är död större delen av dagen men på kvällen åker vi och grillar och är sociala. Jag hade glömt hur gott det är med bearnaisesås.

Tisdag:

Jag steker kycklingfilé och kan inte minnas sist jag gjorde det.

Har inte haft energi till ett skratt på hela dagen så när vi tittar på Garden state blir jag alldeles bubblig inombords. Känner mig varm, trygg och hjärtlig. Alla onda känslor av frustration jag haft under dagen byts ut och ersätts av något sött som socker. Vissa scener är så klockrena och jag fullkomligt älskar att både se och höra honom skratta.



Onsdag:

Jag är extra kramig och vill inte släppa honom ifrån mig, vill föralltid känna hans hud mot min.



Imorgon:

Jag och Sara åker till Siesta! tillsammans för femte året i rad. UNDERBART!


Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0