Himlen färgas skär och det sjunger i mitt bröst


Även om mitt medvetande kantas av mycket mörker förundras jag över hur jag ändå kan fästa blicken vid ljuset. Att jag kan vara positiv och försöka göra det bästa av situationen, även om jag suktar efter utveckling.

Det kan vara för lätt att glömma bort det som är bra.




Och: det är så mycket lättare att skriva om det som är dåligt.









För första gången på sisådär sex år äter jag bröd utan att få ont i magen. Glutenfritt är det bästa som har hänt mig på länge och känslan är obeskrivlig. Jag kan äta världens godaste frukostar utan större oro. För jag älskar mackor så mycket att jag mycket väl skulle kunna tatuera in en brödrost någonstans bara för att.





Godaste smoothien består av:
Mango
Hallon
Melon
Valnötter
Alprosoya vanilj





Ibland måste man våga fråga.
Ibland måste man bara våga.





Jag tycker om att slappna av i andras hem. Att trotsa trötthet för att ha roligt. Min energi räcker inte långt men den räcker lite längre ibland om jag bara vill.



Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0