Vill bara leka med kompassen och somna i din famn


Spenderar ännu en kväll på fallskärmsklubben och dricker glutenfri öl och rosévin. Söndagar brukar vara fruktansvärda men idag mår jag bra och lyckan är fortfarande helt obeskrivlig. Sover i en varm husvagn i en varm famn och får knappt någon värk, så hela nästa vecka kommer se ut ungefär sådär. Jag har provat slacklining men skakade som ett asplöv i benen, jag har kelat med små råttor och legat i gräset och blivit slickad i ansiktet av världens sötaste hund. Jag har rökt vattenpipa för första gången, värmt mig vid en eld och pratat om Band of horses med en dansk och faktiskt förstått vad han sa (jag har enormt svårt för att förstå danska). Nu ska jag ta hand om min kropp i några timmar för att sedan söka efter hans famn igen. Det är underbart att vara kär och känna att allting känns bra.

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0