Semester


Just nu ligger jag i en varm husvagn och tar det piano innan det är dags att korka upp en öl eller tre även idag. Imorgon har jag lite ärenden men i övrigt är det festligheter hela veckan. Det kommer bjudas på en fest med färgtema, ölbur, skumparty, eventuellt karaoke med helium och möjlighet till att tatueras, för att bara nämna några av alla de roliga sakerna som kommer att äga rum. Jag befinner mig alltså på världens roligaste semester med en bunke glada människor och min underbara älskling :)

Jag har fallit några gånger under årets gång men just nu är jag förbannat lycklig. Vårt förhållande är jättebra och vi planerar för framtiden, jag mår bra av att utesluta gluten och kan ändå dricka öl - både Saxon och diverse 3,5:or som tydligen inte innehåller gluten :) Dessutom har jag en bag-in-box rosévin som väntar på att öppnas. Det är inte helt omöjligt att jag också kommer få tillfälle att tatuera mig för första gången. Glädjeruset är ett faktum!

Kommentarer
Postat av: ida

Underbart!

2010-06-23 @ 10:46:07
Postat av: ida

och var är ni?!

2010-06-23 @ 10:46:29

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0