If you say run, I'll run with you


Torsdag:

Jag går på världens bästa seminarium. Han som håller i det är så förbannat klok och minst lika intresserad av psykologi och sociologi som jag är.

Efteråt sviker min tillit till mitt lokalsinne mig och ger mig hjärtklappning så jag skakar i hela kroppen, men det vägs upp av hångel i en hängmatta när jag äntligen hittat rätt. Solen stannar länge så vi lägger ett täcke på gräsmattan och njuter av rosévin och doppar svenska jordgubbar i nöttopping. Sedan pratar vi framtid och nu spritter det i hela min kropp av längtan. Våra namn på en gemensam brevlåda. Ett hem vi kan kalla vårt. Vi ska bara hitta det också.





Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0