Gör om, gör rätt


Jag inser att jag glömt berätta om något av det roligaste som hände under Siesta! Sara gjorde någonting som är olikt henne men som ingen skulle bli förvånad om jag gjorde. Såhär:

Det är torsdag kväll och vi går mot tältet nöjda och belåtna efter Kristian Anttilas spelning. Jag registrerar att Sara går mot fel tält och börjar ifrågasätta varför det är folk inuti, men jag får inte fram ett ord för att hindra henne - det är som om hela min värld just då går i slow motion. Innan hon är för nära stoppar några av våra grannar henne genom att ställa frågan om det där (pekandes) inte är vårt tält. Mycket riktigt. Hon gjorde alltså en Caroline och gick till fel tält av ren förvirring och jag skrattade fortfarande gott åt det dagen efter :) Jag har dessutom en känsla av att jag kommer skratta åt det då och då under en lång tid framöver ;)

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0