Det sista som ska tystna är musiken i mitt huvud


Klär mig i svart och rosa, gör en frisyr av mitt tråkiga hår och möter solen. Förnyar gammal kunskap, känner en positiv attityd, blir önskad en trevlig dag och hälsar glatt på första bästa främling. Ler åt hacket i skivan och låtsasklinkar på keyboarden när jag kör hem med musik på alldeles för hög volym. Jag älskar när man lyckas ta kontroll över sina tankar så att sinnet går från svart till en skinande regnbåge. Och det gör så mycket att ha ett trevligt och glatt samspel med främlingar i ens vardag.

Jag släpper lös min längtan och tänker sommarkvällar i Tivoliparken med rosévin, öltälten på Stora Torg med alldeles för mycket folk och karuseller som kittlar i magen och som man aldrig blir för gammal för.

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0