Boogie nights


Söndag:

Jag gör mitt bästa pass på crosstrainern någonsin och det på en dag som annars brukar innebära död för mig. Jag känner mig pigg och rastlös så jag åker tillbaka till fallskärmsklubben, skrattar åt hög dansbandsmusik i en fullproppad bil och sitter på Stinsen en runda. Dricker vitt vin och röker på verandan, skrattar åt folks entusiasm inför att lyssna på nostalgimusik som Ace of Base och Aqua och får somna i en husvagn i hans famn. Så jo - jag bosätter mig nog där mer eller mindre hela veckan. Det känns lite som att vara på festival och nu när även kroppen säger ja, säger såklart huvudet och hjärtat också ja. Underbart!

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0