Vinden håller tal vid en hamburgerbar


Igår kväll var jag på O'Learys med fotbollsgänget för första gången på länge. Jag hade saknat både atmosfären och sällskapet, helt klart. Fotbollen i sig är inte särskilt viktig, särskilt inte när inte ens Manchester United spelar ;) För ska jag hålla på ett lag i den fotbollsvärlden får det ju faktiskt bli storebrors favoritlag. På Zidanes tid höll jag dock på Real Madrid.

Och just nu saknar jag att luften smakade som vår förra veckan, och att jag någon av de dagarna satt på trappan och njöt av ljudet av fågelkvitter. Det räcker med snö nu, okej? Jag längtar efter gröna gräsmattor och tunnare jackor!


Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0