Examen!


Nu har jag trollat lite (läs: varit omständig) så nu kommer fotona från min examen:

Kyrkan:










Hemma:




























Presenterna:














Jag ska få åka till Paris med någon jag tycker om. Jag har nog fortfarande inte smält att jag fick en så fin present (inte för att de andra var mindre fina, men liksom... PARIS!)

Förutom det, fick jag ett Thomas Sabo-armband så alla presentkort är redan utbytta mot jättetjusiga berlocker. Jag fick också en insiktsfull bok om hur man tacklar förändringar, pengar och presentkort på H&M, som kommer komma väl till pass. Dessutom ska jag i slutet av denna månaden få se Markus Krunegård live. Underbart! Sist, men inte minst, är jag jätteglad över alla människor som ville dela den dagen med mig. Jag är glad över att jag valde att fira den (vilket absolut inte var en självklarhet för mig).

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0