I want you to want to save my life


╔══╗♪
║██║♫
║(●)║ ...


Jag är snabbtänkt, men inte snabbtyckt.





I övrigt så sitter jag vid en splitterny dator eftersom min gamla inte gick att rädda. Men hårddisken är, som tur är, intakt.


Och en kväll som denna är det fint att höra orden "Tänker på dig hela tiden" genom en telefonlur. Då känner jag att jag existerar. Imorgon bitti ska jag få telefonväckning så att min dygnsrytm kan räddas. Det är förfärligt omotiverande att både gå och lägga sig om kvällen och att stiga upp om morgonen när han inte finns vid min sida. Och hade jag för ett halvår sedan vetat att jag skulle skriva sådana här saker nu, hade jag skrattat mig grön.

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0