Happiness only real when shared


Morgnarna börjar bli ljusa och jag går ut och sätter mig trappan. Lyssnar på snö som smälter och småfåglar som kvittrar. Mer snö och kyla väntas men det är ändå tillfredsställande att få en försmak, en slags förlyssning på de efterlängtade ljud som våren kommer att innehålla.

Det springer ord i min hjärna nästan hela tiden och ibland hinner jag skriva ner dem innan de når glömskan.


Ikväll spelar Markus Krunegård på KB och jag ska få uppleva denna vackra spelning och dela den med Sara och Malin. Sist jag såg honom live kände jag en ofantlig lycka. Flera av hans låtar, hans texter, springer rakt in i hjärtat utan minsta tvekan. Är man samtidigt omgiven av några av världens finaste människor, kan det inte bli annat än fulländat.

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0