"Du äter mer än du springer!"


Fredags var att lyxa till det med kycklingspett i jordnötssås med nudlar och en öl, för att så småningom somna på soffan. Jag försöker alltid äta något extra gott om helgerna just för att de ska kännas mer speciella än vardagar.

Lördags var två kalas, vilket innebar att blåsa ballonger och äta tårta till frukost, för att senare avnjuta porterstek och skratta över dagens matvanor. På kvällen var det dags att se fenomenala Magnus Betnér live på teatern. Han är så otroligt klockren att jag ibland hoppade till i stolen av ren förtjusning. Allting han säger är så fruktansvärt logiskt och roligt på samma gång. Det citat jag fastnade mest för var; "Kristendomen är en psykisk sjukdom!"


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det första får handla om detta blogginlägg: magnus betner är heeeet!

Det andra är ang din kommentar på min blogg: WHAT!? HELLyeah att vi måste pratas vid! nu har jag missat en massa och deeet gillar jag inte :)

förresten, jag kikar på möjlighet att komma ner till dig i början av april.. vad sägs?

2010-02-09 @ 08:45:48
Postat av: ida

^ /ida (vet att ip-adressen avslöjar mig, men ändå, namnet ska vara med :)

2010-02-09 @ 08:47:20
Postat av: ida

men det hade varit mys, något "eget" ;)



men åh... när vet du om ni tänkt åka just de dagarna? tågpriserna ändras nog inte ännu på ett tag, men har inte råd om de stiger och så.

men åh, paris, underbart :D blir det inte att komma ner så ska jag nog ändå ta någon dag ledigt och fara till umeå eller vart som helst. fast bosätta mig ute på en is :) bara andas :)



har du sökt några fler jobb? hur verkar det på jobb fronten?

2010-02-09 @ 10:42:32

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0