When you came in the air went out


Vissa människor står man så pass nära att deras lycka verkligen bokstavligen blir ens egen. Vilken fantastisk känsla! Här har jag de senaste timmarna låtit mig sugas in i Dexter och lekt med tanken på hur skönt det vore att helt sakna känsloliv. What the hell was I thinking!? Känslor är bland det bästa som finns!


På tal om något helt annat; ibland ställer min mamma frågor som hon så uppenbart redan har svaret på. Det brukar driva mig till skratt, och i just detta nu ledde detta skratt till att jag spillde ut min öl över golvet. HEEEEY! Notera: spillde - inte spottade ut som i att jag tagit en klunk och började skratta just då. Det tog jag en annan gång ;)

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0