Jag står på en flygplats och väntar på känslan


Så har ännu en underhållande helg gått i graven och jag har inte fått en lugn stund, vilket gett sig påmint idag ;)

På fredagen panikfärgade jag min mindre härliga utväxt innan jag åkte in till stan. Väl där öppnade Malin dörren och såg ut precis som jag kände mig - som om hon precis bara landat och inte hunnit få en lugn stund. Precis så. När hon, jag och Anna intog Biljardkompaniet insåg jag snabbt att mitt klara sinne inte skulle vara i behåll länge till. Malin kände sig nämligen generösare än vanligt och bjöd oss på tre-fyra shots Turkisk peppar. Härligt härligt men farligt farligt ;) Sedan fortsatte kvällen på Banken, som sig bör, och om vi hade roligt! Riktigt roligt. Men tröttheten smög sig på så när jag väl blev av med de två töserna orkade jag inte göra något åt det.

Kvällens bedrift: jag fick åka hem utan jacka, eftersom jag hängde den på samma galge som Malin, som tog hand om nummerlappen. Men jag tog det med ro, jag hade ju kofta ;)






På lördagen var det dags för kalas med ena halvan av släkten. Mycket, mycket trevligt! Så småningom var det bara till att koppla in PS2 och sjunga SingStar. Jag lyckades få mamma att sjunga Karma chameleon med mig - det är jag sjukt nöjd med. Det krävdes lite övertalning men sen så ;) Jag fick dessutom sjunga Radioheads Creep för första gången. Finfint. Nästa anhalt var panikförfest på Österäng med väldigt bra musik efter Morgan anpassat kvällens låtlista lite efter min musiksmak. Är det inte fint, så säg? Efter att ha lyckats missa bussen satt jag, Morgan och Malin i en taxi på väg till stan för att VIPa in på Banken. Även denna kväll blev väldigt, väldigt rolig. Dans dans dans! Trivs väldigt bra i deras sällskap.


Kvällens bedrift: jag lyckades med att hoppa av bussen fem (!) hållplatser för tidigt och fick därmed gå en bra bit. Har man förvirring som utgångsläge så kan vad som helst hända när blodet blandas ut med alkohol ;)


Det faktum att jag äter på tok för lite igen och har för lite tid till vila, får sina effekter, helt klart. Men det bjuder jag på, även om jag inte tycker om det alls ;) Folköl nästa helg? ;)

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0