Never knew this could happen to me, I know now fragility


Igår resonerade jag som så att jag lika bra kunde sitta i en soffa i gott sällskap och ha eventuell värk, som jag kunde sitta i min egen soffa. När det var dags att bege sig hade jag dock så ont att jag var svimfärdig, men min vilja och min envishet tog mig ändå dit jag ville - till Malin. Jag var så stelopererad att den enda dans jag skulle klara av den kvällen, var robotdans. Det var åtminstone vad jag trodde. Men efter lite rödvin kändes kroppen acceptabel igen och senare satt jag, Malin och Kelly på Hessle och tog en öl. Tanken var att sedan återvända hemåt, men istället blev det spontanutgång och dans på Banken. Frihetskänslan var fantastisk. Och det är så fint att bara sitta på en balkong och prata med två intellektuella människor och leta efter månen bakom molnen.

Ikväll blir det ännu en rödvinskväll i gott sällskap. Underbart!

Kommentarer
Postat av: emina -konst & kreativitet-



Kolla gärna in min blogg, full med teckningar och målningar jag har gjort ;)

2009-09-28 @ 00:41:47
URL: http://eminacreations.blogg.se/

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0