Idioti


Seriöst, snart börjar jag supa hejdlöst för att slippa smärtan. De smärtstillande tabletterna hjälper nämligen inte, vilket hon också hade kunnat konstatera om hon lyssnat på mig när jag sa att smärtan inte sitter i musklerna! Jag skrattade åt Idas söta aggressioner kring situationen förut men nu är det min tur att bli förbannad. Benen är fortfarande domnade och smärtan i ländryggen är så intensiv att jag blir ynklig och gråter en skvätt. "Jag tror att domningarna kan bero på att du blir rädd för att du har ont". Den kommentaren fick både mig och min pappa att börja skratta en smula. Jag skulle behöva bli rädd så jag börjar ta saker och ting på allvar istället för att bara rycka på axlarna och tänka att det är fullkomligt normalt. Varför måste alla läkare jag träffa vara så ointresserade och inkompetenta?

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag förstod inte att du skulle till akuten :/ men jag tänkte det, att de förmodligen skulle göra sådär. Skicka hem en med värktabletter och mena på att om man har tid för utredning, får man vänta tills då. Vet inte hur många gånger jag blivit avvisad där på noll grund.. Idioti som sagt!



Det är bara att hålla tummarna nu och hoppas att dessa dagar går kvickt som in i, så du blir befriad från detta <3

2009-09-30 @ 09:13:46

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0