Grey's Anatomy


Gudars, vad jag nyss blev lurad!

När jag såg säsongsavslutningen av Grey's Anatomy blev jag så chockerad att jag nästan drunknade i tårar. Nu fick jag precis se de fem första minuterna av säsongsstarten som kommer inom en snar framtid. Och om jag grät. Igen. Och jag kan i princip inte gråta längre. Så jag är så glad att det finns en serie som kan nå och öppna mig. Sådär som Desperate Housewives brukade göra en gång i tiden. Även om jag just i detta fallet blev lite lurad till tårarna. Jag tror att det där är sant - att hoppet är det sista som lämnar människan.


Snart ska jag berätta om dagens skratt också. Klockrena citat AB!

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0