Vi drar till Malmö


I fredags blev det en familjetripp söderut. Första anhalt var Ikea i Malmö och efter att ha avnjutit en underhållande middag där med mina föräldrar, sprang jag ett varv på Novalund innan jag satte mig på bussen till Malin. Jag möttes av ett regnigt Malmö men humöret var ändå på topp. Samma kväll gjorde hon, jag och Anna både Vinyl och KB. Det blev dans även på efterfesten till min nya favoritlåt Float on :)


Mitt fynd på Ikea! Får jag en chans att dumma mig lite, så tar jag den ;)

:)

På lördagen bestämde jag mig för att spontanstanna ännu en kväll. Jag och Malin pratade över Chillout och hade intellektuellt utbyte tills två herrar gjorde oss sällskap och blev spöade i Guitar Hero. Sedan blev det extremt stor öl på Volym innan vi avskräcktes från kön till KB och istället intog puben mitt emot. Helgen har varit suverän! Och pannkaksfrukostar är aldrig fel. Dessutom behöver jag inte längre känna komplex över mina lustiga smaklökar eftersom jag både fått skratta åt att Malin äter rå bacon som godis och en herre som saltar sina pannkakor istället för att sockra eller sylta. Hilarious :)



Stor öl deluxe :)





Att åka till Malmö över helgen var verkligen flyktsoda jag behövde. Jag har så mycket jag måste ta tag i, i synnerhet när det gäller mitt sociala liv, att jag kippar efter andan när den där sociala stressen går igång. Dock landar man i verkligheten igen med ett magplask.

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0