En låt som...


...har gjort mig glad: Bob hund - Tralala lilla molntuss
...har gjort mig ledsen: Placebo - Running up that hill
...jag vill dansa till: Michael Jackson - Beat it
...jag vill dansa ännu mer till: Modest Mouse - Float on
...lugnar ner mig: Placebo - Narcoleptic
...jag lyssnar på för att bli pepp: Bob hund - Fantastiskt
...påminner om min kärlek: -
...påminner om gamla tider: Snook - 1990 nånting
...påminner om ångest: Rammstein - Mein herz brennt
...jag lyssnar väldigt mycket på just nu: Kent - Hjärta
...är väldigt, väldigt bra: The Strokes - You only live once
...lyssnas på i ilska: Michael Jackson ft. Janet Jackson - Scream
...jag lyssnar på när jag är kreativ: Kent i allmänhet.
...påminner om sommardagar: Håkan Hellström - Försent för Edelweiss
...påminner om våren: Caesars - Oh yeah?
...påminner om en bra film: Yann Tiersen - La valse d'Amélie
...påminner om staden jag tycker om: Timbuktu & Simone Moreno - Vi drar till Malmö
...jag lyssnade på när jag var 13: Minns icke.
...jag lyssnade på när jag var 15: Blondie - Maria
...jag lyssnade på när jag var 17: Håkan Hellström - Kom igen Lena
...jag lyssnar på just precis nu: Jag tittar faktiskt på film. Haha.

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0