Bygg nåt vackert som krossar allt


Malin var i hemtrakterna över helgen så fredagen ägnade vi åt att svänga de lurviga på Bankens dansgolv, efter att ha haft djupa diskussioner i ett mysigt vardagsrum. Det är så mycket som händer i min hjärna just nu och det är så skönt att kunna dela med sig av det till någon utomstående (alltså någon som inte går samma utbildning).







På lördagen var det dags för kalas för hela fyra personer. Tvillingarna fyllde 1 och hela familjen fyller år inom loppet av en vecka. Jag kunde inte fått ett bättre välkomnande med tanke på att Viktor kom krypande så fort vi kommit innanför dörren :) Tvilligarnas utveckling går så otroligt fort! De tar sig fram jättesnabbt numera, kan stå om de har något att stödja sig på och tänder har börjat trängas i munnen på dem. Förutom lek med sötnosarna bjöds det på smaskig smörgåstårta, banantårta och lite härliga alkoholhaltiga drycker.


Viktor och jag, som jag fick tag i så fort jag kom :) Bilden är lånad av Sanne

Mamma fick fatt i glada Hanna :) Också lånad av Sanne

Dags för Viktor och Hanna att äta


Tårtan var jättetjusig!

Det var första tårtan Sanne har bakat och det var så fint att det blev till tvillingarnas födelsedag :)

Efter ett mycket trevligt kalas var det äntligen dags att se New Moon med Morgan. Han och jag har verkligen perfekt biosamspel :) Filmen i sig kändes väldigt tung, vilket jag var beredd på eftersom jag läst boken. Så viss humor behövdes för att stå ut. Jag vet fortfarande inte riktigt vad jag tycker om filmen. Den har nog inte landat i mig än.

Efteråt körde vi en pubrunda á la Harrys och Hessle. Men nästa gång ska vi hinna få i oss lite sushi också :)

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0