Jag bygger upp dig bit för bit igen


Hjärnan har åkt på semester och hjärtat har tagit över. Det är inte jag som styr längre, det är något annat. Jag fastnar i favoritmusikcitat och kan inte äta för då dränker jag fjärilar. Eller är det humlor?

"...and you hold me
like you'll never let me go..."

"I am smiling, I think of you"

"Sömn, jag kräver ingen sömn
jag vrider mig på nålar"

"Visioner i mitt huvud när du ler"

"Som gravitation, nåt vasst, jag ska aldrig göra dig illa igen"

"Jag ler för du blir min räddning"

"När bomben faller vill jag vara där du är"

"Jag behöver dig igen igen igen"


Filtkramar är mysigare än vanliga kramar och jag hade glömt hur vacker videon till Vinternoll2 är.

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0