Toning happened


Kommentarer
Postat av: ida

nuuu så :D vad fint det blev :D hoppas att du får en bra kväll vackra. det är snart sommar och det är sol och jag vill gå runt på stan med dig och mysa hela natten lång! KOM HIT NU! :)

2009-05-15 @ 21:39:19
Postat av: Veronica

Skit snyggt !

2009-05-15 @ 23:21:44
URL: http://lizardqueen.blogg.se/
Postat av: Marcus

Oj! Vad bra det blev! :)

2009-05-16 @ 11:26:19
URL: http://plotsligt.com
Postat av: oskar

det blev fint! och tack för att du fortfarande läser, tycker om, det betyder väldigt mycket, du betyder :)

jag får lad... (köpa!) de låtarna snart :D tack för tipsen :) hoppas det är lika soligt i kristianstad som här :)

2009-05-16 @ 14:11:32
URL: http://vakentimmar.blogspot.com
Postat av: Johan Wahlberg

Fördomsfullhet(??) och avundsjuka är nog det som ligger bakom bilden som (vissa) andra har av mig av att jag skulle vara en player. Jag kan tänka mig att det gäller samma sak för er tjejer, att som du berättar att du har många manliga vänner så blir du automatiskt en slampa (för självklart har du sex med alla dessa vänner också)ironi Jag blir så sjukt trött på dessa fördomar. Visst har jag också fördomar utan tvekan är det så men just när det gäller vänskap mellan en tjej och kille så innebär det absolut inte att sex är med i bilden(men tydligen tror många det)



Tack för den fina komplimangen. Alltid kul att höra att man tillhör den skaran killar som anses kunna bete sig civiliserat på krogen. "en av otroligt få" säger du också, det är den uppfattningen jag har också men visste inte riktigt om den stämde så det var kul att du bekräftade min teori.



På tal om det här med att inte ragga så fort man får tillfälle måste jag berätta om en händelse för ett ganska bra tag sedan nu förstås men jag började dansa med en kvinna på Grand och efter någon låt eller två böjer hon sig fram och säger "jag måste erkänna att jag är gift" mitt naturliga svar till detta var "jag måste också erkänna en sak, jag vill bara dansa"....Förstår inte riktigt men hon tyckte att jag var otrevlig:D En otroligt lustig situation tyckte jag när jag tänkte efter vad jag sagt och hennes reaktion:D



Hittade du på något trevligt igår? själv hade jag en lugn hemmakväll:)



Nu ska jag på fotboll:)

2009-05-17 @ 13:23:14
URL: http://johanwahlberg.blogspot.com
Postat av: Emelie

oh, har du färgat det ännu mörkare nu? :). Men du passar jätte bra i det. En skönhet klär i allt, så är det bara <3

2009-05-17 @ 16:53:03
URL: http://playbunnh.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja jag kännde väl det på mig :P.

Men det är ju precis så som jag kände det när jag färgade det mörkt. Jag trivdes jättebra i det och jag tyckte att jag passade i det. Men min personlighet gjorde det inte, det var därför jag färgade tillbaka det till blondie. Jag har ju haft jätteljust sedan jag gick på högstadiet. Men jag funderar på att slinga det i någon lite mörkare färg till hösten/slutet på sommaren.

2009-05-17 @ 18:00:41
URL: http://playbunnh.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja :). Men min personlighet skulle nog passa med lite mörkare oxå, bara inte för mörkt :).

Det e bara 2 veckor och 4 dagar tills sims 3 kommer ut weehoo :).. Satan vad ju längtar, och gud så barnslig jag e :S haha

2009-05-17 @ 18:20:10
URL: http://playbunnh.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jag har inte heller spelat på väldigt länge.

Man tröttnar liksom ibland, så jag e väl en periodare ;). Men det är alltid kul med nya uppdaterade grejer. Så 3an ska bli spännande :)

2009-05-17 @ 20:13:01
URL: http://playbunnh.blogg.se/
Postat av: Johan Wahlberg

Det är väl oftast vi killar som har svårt att bara vara vän med en tjej. Vet inte varför det är så men vi killar kanske har svårare att tolka en vänskapligt band som bara vänskapligt eller så VILL vi tolka det på ett annat vis än bara vänskapligt.



Jag vill ju påstå att vi alla är människor först och främst och SEDAN delas vi in i kön så för mig får du gärna se mig som könlös:)



haha ja jisses vad roliga saker det händer på krogen. Jag som anser mig oftast inte dricka så mycket på korgen ser ju mycket ur ett "nyktert" tillstånd och det är mycket roande ibland att se hur andra(både män och kvinnor) skickar massa signaler till varandra, medvetna som omedvetna med kroppspråk, ögon och hur signaler tolkas (som inte ens är signaler ibland)



Det verkar som du hade en ganska trevlig kväll trots lite tidig hemgång:) Men det kanske var skönt i och för sig. Själv var jag bjuden på en grillkväll i Lördags men både jag och Matte som också var bjuden var så trötta. Dessutom skulle vi efter grillning vara hos en person som bor på 3:e våningen utan hiss. Visserligen så visste ju personen självklart detta när hon bjöd oss och det skulle säkert inte vara några problem men nej, ingen av oss var speciellt sugna att festa även på lördagen så det blev en lugn kväll som sagt.



Fotbollen bjöd på en EXTREMT bitter förlust men det var ganska trevlig stämning och upplevelse ändå.

2009-05-18 @ 12:48:00
URL: http://johanwahlberg.blogspot.com
Postat av: A A N N I E M A T I L D A ♥

fin tröja :)

2009-05-22 @ 11:08:08
URL: http://aanniematilda.blogg.se/

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0