Rock the boat


I lördags var det dags att fira Tjombis födelsedag. Så vi var ett gäng som begav oss till Immeln för att paddla kanot.



Vi stannade på en ö och grillade:

Jag och Emil matade lite änder:

Väl hemma igen gick vi och åt glass på Trendie. Årets första kulglass för min del. Efter att ha laddat batterierna på en solig balkong, var det dags att laga mat eftersom kvällen skulle bjuda på gäster. Det var hur gott som helst:

Istället för krogrunda blev det till att se Real Madrid förlora för att sedan spela tv-spel. Jag har spelat en hel del fotbollsspel i mina dagar men det vi spelade då är lätt det roligaste =) Enkel förklaring: spelarnas utseende driver en till skratt och det är helt okej att tacklas. Yaay!


Kommentarer
Postat av: ida

åååh så härligt med sommar!

vackra, det känns som att vi glidit ifrån varandra, och det gör mig ledsen. jag vet att du är där, på riktigt, men.. det känns som att jag tappat en bit av dig. att jag inte varit där, så jag har förlorat dig till någonting annat.



imorgon ska jag vara snäll mot min bil. och sen ta en öl till hockey.

jag känner mig gladare nu. sådär sprallig och spontan. som jag inte gjort på länge. jag har fått tillbaka en del av den idan som jag saknat. kanske är det våren, kanske är det för att jag fått lite mer jävlar-anamma eller så kanske det är för att jag märkte att den sidan var borta. ibland måste man se det för att kunna ändra på det.

iaf så är jag gladare :)



jag hoppas att du mår bra.

vi får talas vid snart i telefon. kanske redan till helgen? är själv lördag och söndag då andreas har hemvärnsutbildning. då kan jag prata om allt :)



sov gott.

2009-05-07 @ 00:30:02

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0