We're gonna party like it's your birthday


Jag såg så mycket fram emot att få ge Malin en födelsedagskram i fredags. Så då störde det mig mer än någonsin att bussen alltid är ungefär tio minuter försenad. I detta fallet en kvart, till och med. Det är inte acceptabelt att det är så varenda gång. Snart skriver jag ett mail till Skånetrafiken, det säger jag. Jag tycker ju att de själva borde inse att de måste ändra tiderna...

Men fram kom jag till slut och fick äntligen möta hennes leende. När alla gästerna trillat in, åt vi. Jag fick avnjuta en jättegod bit lax och sallad. Det är det som är så sött med henne - hon tar så stor hänsyn till mina magbesvär. Så inte fick jag ont i magen =)

Efter maten bjöds det på tequila och det är verkligen farligt gott. Eftersom jag inte var den enda som är stormförtjust i den drycken, blev det några shots. Tyvärr vill hjärnan mer än kroppen hanterar. Det resulterade i att jag inte kom in på Grand. Men jag fick dansa med Malin i hennes vardagsrum, så besvikelsen var inte enorm. Jag tyckte mest att det var otroligt komiskt. Dagen efter fick jag höra att Jocke hade total minneslucka av hela kvällen, och då skrattade jag ännu mer. Tequila är livsfarligt ;) Så vad jag gjort för att fördriva tiden mellan elva och två är ett rent mysterium. Men hem kom jag och det är det allra viktigaste. Eller nästan; allra viktigast var att Malin hade en rolig födelsedag. Och på fredag gör vi ett nytt utgångsförsök ;)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag är sjukt sugen på Siesta, men måste först se till att bli som normalt om man nu kan bli det. Skall till doktorn på tisdag och röntga lungorna veckan efter. Vi får se.. vad tiden säger =)

2009-03-15 @ 15:03:08
URL: http://lizardqueen.blogg.se/
Postat av: Malin

Nästa helg får vi som sagt göra ett nytt försök och tack igen för senast. Vi hade det bangin' innan ja! :) Skulle druckit några liter vatten innan vi drog ut ;)

2009-03-15 @ 16:14:38

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0