Visst är det fint att vara vid liv?


Eftersom jag helt plötsligt har energi, passar jag på att använda den till lite roliga saker.

Kvällen har jag spenderat med Sara, Tjombi och Emil. Först var jag borta hos dem och tog en kopp kaffe och bara umgicks och pratade. Senare for vi för att titta på när Tjombi tränade bowling. Vilka pepptalk Emil kunde ge, den ungen är störtskön! Jag fick mig väldigt många goda skratt, vill jag lova =) Och det var flera som levererade dem - snacka om hög testosteronnivå i den bowlinghallen!

Så jag har haft en väldigt trevlig onsdagskväll! Det är helt underbart att vara social.

Kommentarer
Postat av: ida

och det är helt underbart att läsa om hur glad du är! :D jag önskar att det håller i sig lääänge nu. jag är så glad för din skull! :D

är hemma i gällivare nu. vi borde ta ett telefonsamtal här snart. uppdatering och så. bara jag och du :)

nu sömn.

godnatt vackra. hoppas att du vaknar med ett leende imorgon, och en braaa magkänsla.

2009-03-18 @ 22:47:29

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0